Contact
Program de salarii complet

Program de salarii, declaratii, plati carduri.

                VertiSal este un program de salarii complet, conceput pentru eficienta.

                Pentru anul 2017, cotele de contributii sociale raman neschimbate. Salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata ramane 1250 lei/luna, iar incepand cu 1 februarie 2017 se majoreaza la 1450 lei/luna (HG 1/2017).


                 _  Import automat si gratuit in programul de salarii VertiSal a datelor din fisierul de raportare a registrului de evidenta a salariatilor in format rvs sau xml, istoricul salariilor din D112 +import numere matricole si conturi card din fisier XLS.
                 _  Aplicatia VertiRVS permite pastrarea Registrului de evidenta a salariatilor gestionat in VertiSal, la sediul angajatorului, atunci cand serviciile de personal-salarizare sunt externalizate.
         Pentru a servi mai bine nevoilor specifice fiecarui client, aplicatia este disponibila in doua versiuni:
                VertiSal Profesional se adreseaza clientilor cu numar mare de salariati si / sau cazuistica mai complexa, sau care pur si simplu vor sa eficientizeze la maxim activitatea de salarizare.
                VertiSal Standard se adreseaza clientilor cu numar restrans de salariati sau cazuistica mai simpla.

Incearca programul VertiSal chiar acum!

  Calculezi salariile in cateva minute.
  Concedii medicale calculate automat.
  D112, D205, REviSal direct din VertiSal.
  Adeverinte,carduri si multe altele ...
      Descarca aici Descarcare demo Descarcare VertiSal
                 VertiSal este un program de salarii vertical realizand totul de la introducerea datelor de baza, trecand prin faza  de calcul salarii, pana la generarea situatiilor de iesire, fara a fi nevoie de aplicatii externe.



Cu VertiSal puteti sa :
   Obtineti automat toate raportarile: Declaratia unica 112; ReviSal HG 500/2011 cu generarea fisierului RVS, evidenta istoric modificari, rapoarte specifice; Declaratia 205, direct din VertiSal.
   Gestionati automat concediile de odihna si concediile medicale doar introducand datele de pe formularul de concediu, fara a necesita alte operatii.
   Editati contractele de munca si deciziile de incetare a contractelor de munca intr-un format care poate fi personalizat.
   Verificati corectitudinea datelor la nivel de rubrica, formular sau o verificare globala a tuturor informatiilor operate printr-un simplu click.
   Puteti reveni in orice luna deja operata, prin simpla selectare a lunii dorite, unde puteti face orice operatie care este acesibila in luna curenta, inclusiv declaratii rectificative.
   Definiti elemente de pontaj (sporuri, retineri, prime, garantii) in suma neta sau bruta, punctual sau permanent.
   Evidentiati pensiile facultative, deducerea automata in limitele legale, situatia contributiilor pe persoana si centralizatoare pe fonduri de pensii
   Gestionati conventiile incheiate cu AJOFM/ANOFM, scutirile si deducerile din contributia la somaj sunt calculate automat. Se pot lista documentele cerute lunar de AJOFM.
   Modificati datele despre salariati in avans: angajare, salariu, functia, lichidare - acestea intrand in vigoare la data stabilita.
   Salvati rapoartele in format PDF, RTF, DOC si XLS, pentru a le putea stoca sau transmite electronic, direct din programul de salarii, fara a fi nevoie de aplicatii externe.
   Salvati pe discheta (sau intr-o alta locatie) dintr-o singura operatie, raportarile pentru toate firmele, si obtineti un borderou cu firmele salvate.

Motive pentru a alege VertiSal :                
   Usurinta in utilizarese instaleaza prin doua clik-uri iar utilizarea aplicatiei nu este cu mult mai complicata. VertiSal este un program de salarii proiectat atat pentru operarea cu ajutorul tastaturii cat si cu mouse-ul.
      In orice formular va sunt afisate informatii utile ca: firma si luna curenta, numarul de zile si ore lucratoare din luna, ordonarea curenta, descrierea rubricii curente.
      Aveti acces rapid la nomenclatoare, evidentierea rubricii curente, liste de valori.
      Oriunde in VertiSal aveti la dispozitie informatiile la obiect oferite de fisierul de asistenta, apasand tasta F1.
   Eficienta crescutaodata introduse datele despre salariati, si completat pontajul, printr-un click aveti statul de salarii, adeverinte, declaratiile si o varietate de liste utile.
      Introducand actele aditionale aveti pregatit automat si registrul de evidenta a salariatilor.
   Optimizarea operatiilor cu grupuriare optiuni optimizate pentru prelucrari de grup - efectuand anumite operatii pentru seturi de salariati. Aici intra: modificarea salariului de incadrare, trecerea in alte compartimente, trecerea pe alte functii, modificarea bancii pentru carduri, operarea unor elemente de pontaj - sporuri, prime, retineri, garantii - pentru grupuri omogene de salariati.
   Adaptare rapida la modificarile legislativeclientii nostri primesc in scurt timp notificari cu privire la modificarile legislative (email, informatii direct in Vertisal, actualizare noutatilor pe site).
      Daca modificarile legislative necesita si modificari ale aplicatiei, va fi disponibila o actualizare pentru VertiSal, care se poate aplica printr-un click, direct din aplicatie.

Cum gestionez in VertiSal :                
   Import date salariati realizat automat, prin selectarea fisierului obtinut in programul distribuit de ITM pentru Registrul de evidenta a salariatilor (RVS) sau a fisierului XML, daca s-a utilizeaza alta aplicatie, la Sistem>>Import date salariati. Este necesar ca inainte de import sa adaugati o firma noua, in cadrul formularului de intampinare.
      Toate datele cuprinse in fisier sunt importate in programul de salarii VertiSal, inclusiv sporuri, adrese, suspendari, detasari. Registrul de evidenta a salariatilor este completat in urma importului, inclusiv cu datele aferente salariatilor lichidati, asigurandu-se posibilitatea transmiterii registrului de evidenta a salariatilor din programul VertiSal.
   Concediile medicale pot fi introduse fie la Operare>>Concedii boala unde aveti acces la toate concediile medicale din luna curenta pentru toti salariatii sau la Operare>>Pontaj unde aveti acces la concediile medicale ale salariatului pe care sunteti pozitionat. Completati rubriciile, cu datele din certificatul medical, iar programul de salarii VertiSal calculeaza automat media zilnica, afisand in mod transparent veniturile si zilele luate in calcul. Daca veniturile dintr-o luna, depasesc 12 salarii minime brute pe tara garantate in plata, acestea sunt plafonate automat la calculul mediei. Este suficient sa precizati perioda calendaristica pentru care se acorda concediul medical, programul de salarii realizand automat distribuirea zilelor, tinand cont atat de codul bolii, in functie de care indemnizatia este suportata de societate sau/si din fondul de concedii si indemnizatii de sanatate, respectiv din fondul de accidente de munca, cat si de modul in care au fost distribuite zilele, la concediile medicale anterioare, daca concediul medical este in continuare. In situatia in care aveti un salarit nou, pentru calculul indemnizatiei aferente concediilor medicale, introduceti datele cu privire la veniturile anterioare la Operare>>Concedii boala>>Actualizare baza de calcul.
      Pentru completarea datelor de pe certificatele medicale aveti la dispozitie Lista calcul boala la Listare>>Liste.
      Puteti sa vizualizati/listati datele referitoare la concediile medicale din luniile anterioare pentru toti salariatii, cu facilitatea de filtrare dupa angajat sau luna, la Operare>>Istoric concedii boala.
      Pentru salariatii cu doua contracte de munca la acelasi angajator, concediul medical se opereaza pe unul dintre contracte, realizandu-se automat cumularea veniturilor pentru calculul mediei zilnice.
      Solicitare scrisa (anexa 12), precum si Centralizatorul privind certificatele de concediu medical (anexa 18) care se depun la registratura casei de asigurari de sanatate, pentru perioada in care recuperarea sumelor platite de catre angajator asiguratilor, depasesc suma contributiilor datorate de acestia in lunile respective, sunt disponibile la Raportari >>Declaratia 112.
   Concediile de odihna efectuate se introduc la Operare>>Pontaj, avand posibilitatea pentru salariatii carora le-a incetat raportul de munca si care nu si-au efectuat zilele de concediu de odihna in drept, acordarea indemnizatiei de concediu, prin introducerea zilelor aferente la rubrica Zile concediu de odihna restant. Zilele de concediu de odihna la care are dreptul un salariat se introduc la Operare>>Date despre salariati, inclusiv zilelele de concediu de odihna suplimentar, daca sunt stipulate in contractul de munca. Exista optiunea de a diminua numarul de zile de concediu de odihna acordate cu urmatoarele: concediul medical, absente motivate/nemotivate, ore intrerupere, ore somaj tehnic, prin bifarea la Nomenclatoare >>Parametri>>Configurare complexa.
      In baza de calcul a indemnizatiei pentru concediu de odihna pot fi incluse, pe langa sporul de vechime care este cuprins automat, si alte sporuri prin bifarea optiunii Spor fix la definirea sporului respectiv. Programul de salarii calculeaza automat indemnizatia aferenta zilelor de concediu de odihna prin compararea mediei aferente din ultimele trei luni cu cea din luna curenta.
      Pentru salariatii noi, completarea veniturilor, necesare la stabilirea indemnizatiei concediului de odihna, aferente lunilor anterioare angajarii, se face la Operare>>Pontaj>>Zile boala, unde se acceseaza direct butonul Actualizare baza calcul.
      Listele aferente zilelor de concediu de odihna efectuat sunt accesibile la Listare>>Liste>>Concedii odihna.
   Tichetele (de masa, cadou, de vacanta, cresa) pot fi operate: fie doar pentru calculul impozitului pe venitul din salarii asupra valorii acestora, fie pentru o gestiune completa a acestora, inclusiv prin evidentierea stocului de tichete. Alegerea modului de lucru se face din Nomenclatoare>> Parametri>>Optiuni>>Tichete. Tichetele acordate peste prevederile legii, care sunt supuse si obligatiilor sociale obligatorii, nu vor fi introduse in acest modul.
      Programul permite completarea automata a zilelor lucrate, corespunzatoare programului de lucru a salariatilor, pentru luna selectata (se poate alege luna pentru care se acorda tichetele si se tine cont de pontajul din aceea luna), aferenta tichetelor acordate in luna curenta. Exista si posibilitatea a acorda un anumit numar de tichete sau de a acorda un numar maxim de tichete - nu mai mare decat numarul de zilele lucrate de salariat in luna pentru care se acorda tichetele.
   Pensiile facultative sunt accesibile in program din Operare>>Pensii facultative. Programul calculeaza automat pe baza contributiei individuale, pragul de deductibilitate la calculul impozitului pe venitul din salarii lunar, atat in lei cat si in euro, pe baza cursului din ultima zi a lunii, introdus la Nomenclator>>Curs valutar BNR. Retinerea privind contributia la pensii faculatative se face automat in program si este evidentiata pe fiecare fond in parte. In formular sunt afisate pentru transparenta toate lunile in care s-a contribuit la fondul de pensii facultative selectat, pentru salariatul respectiv, cu sumele aferente fiecarei luni pentru: venit brut, deducere in lei, deducere in euro si retinere. Deasemenea se realizeaza automat si se afiseaza in formular pentru anul respectiv suma deducerilor in lei, respectiv in euro. Istoricul pentru salariatii noi, poate fi completat pentru lunile anterioare, pentru a calcula cumulat deducerea anuala. Pentru contributia angajatorului in limita de 400 euro pe fiecare asigurat nu se datoreaza, impozit pe venitul din salarii si contributiile sociale obligatorii.
   Pentru Scutiri/Subventi/Reduceri somaj, precum si scutiri la SRL D (debutant OUG nr. 6/2011) trebuie bifata la Nomeclator>>Parametri >>Optiuni, acesta facilitate. Pentru calculul automat a scutirilor se selecteaza, la salariat, la Operare>>Date despre salariati>>Detalii, scutirea de care beneficiaza.
      Pentru societatile cu forma juridica SRL-D este disponibila optiunea Beneficiar OUG 6 SRL-D, la Operare>>Date despre salariati>>Detalii. Programul de salarii VertiSal asigura posibilitatea ca un salariat care beneficiaza de scutirea pentru SRL-D, sa poata beneficia si de scutiri/subventi/reduceri pentru conventiile incheiate cu AJOFM/ANOFM. In declaratia D112, programul de salarii, evidentiaza automat aceste scutiri in urma operatiei de Creare. Aveti la dispozitie lista privind persoanele care beneficiaza de aceste scutiri la Listare>>Liste. De asemenea puteti lista Statul de salarii, Foaia colectiva de prezenta si Anexa 1.2 a D112 penru persoanele beneficiare de subventii.
   Sume asupra carora se calculeaza doar impozitul pe venitul din salarii sau doar contributiile sociale obligatorii pot fi introduse in programul de salarii la Operare>>Tichete>>Avantaje in cazul calcularii doar a impozitului pe venitul din salarii sau la Operare>>Sporuri prin bifarea optinii Scutit impozit, daca se calculeaza doar contributiile sociale obligatorii.
   Registru de evidenta a salariatilor (Revisal) este disponibil numai pentru varianta VertiSal Profesional. Este necesar sa bifati optiunea Raportez Revisal din VertiSal la Nomenclatoare >>Parametri>>ITM. Astfel rubriciile a caror continut trebuie modificat prin acte aditionale vor fi evidentiate. Registrul se completeaza automat pe baza datelor operate la Nomenclatoare>>Antet societate, Operare>>Date despre salariat>>Aditionale si Detalii.
      Prin operatia de Creare din Raportari>>Registru evidenta salariati, se completeaza automat registrul, iar fisierul necesar pentru transmitere se optine prin Generare RVS. Aveti la dispozitie si fisierul xml, a carui continut poate fi vizualizat.
      Transmiterea on line se face direct din formular, autentificarea se face automat, pe baza datelor completate in formular. Pentru depunerea la ghiseu se poate lista Imputernicirea pentru depunerea registrului.
      Istoricul tuturor pozitiilor completate in registru, se realizeaza prin accesarea butonului Istoric, la sectiunile: Angajator, Salariati si Contracte. Modificarile pentru un salariat pot fi selectate prin butonul Filtrare.
      Registrul de evidenta a salariatilor din VertiSal contine aceleasi elemente ca aplicatia distribuita de ITM. Listele Raport per salariat si Contract per salariat sunt disponibile in sectiunea Salariati. In formular sunt afisate informati cu privire la continutul registrului: numarul de salariati, numarul de contracte; numarul de contactelor active, incetate, suspendate, detasate.
      Aplicatia VertiRVS permite pastrarea Registrului de evidenta a salariatilor gestionat in VertiSal, la sediul angajatorului, atunci cand serviciile de personal-salarizare sunt externalizate. Aplicatia VertiRVS poate fi descartacta gratuit de pe pagina Descarcare.
   Declaratia 112 se creeaza automat prin accesatea butonului Creare din Raportarii >>Declaratia 112. Raportarea declaratiei se face, dupa accesarea butonului Atasare XML la PDF, prin accesarea link-ului din formular Adresa pentru depunerea online. Prin completarea in formular, a numarului obtinut la depunerea declaratiei, starea declaratiei se vizualizeaza automat prin accesarea link-ului Verificare stare declaratie dupa raportare.
      Toate datele din declaratie sunt vizibile in cadrul sectiunilor: Creante fiscale, Date angajator, Date salariati. Datele sunt preluate automat din program inclusiv subventile/ scutirile/ reducerile pentru conventii somaj si scutirile acordate pentru SRL Debutant.
      Tot in formularul Declaratiei 112 se gasesc si documentele necesare a fi depuse la AJOFM/ANOFM pentru persoanele la care s-au incheiat conventi, respectiv la Casa de Sanatate pentru recuperarea sumelor din FNUASS. Impozitul aferent zilierilor se completeaza prin bifarea la Nomenclatoare>> Parametri>>Alte optiuni, a optinunii Avem angajati zilieri.
      Declaratia rectificativa se obtine prin selectarea, dupa operatia de Creare, in cadrul sectiuni Creante fiscale, a tipului de declaratie Rectificativa.
    Declaratia 205 asigura preluarea datelor operate in cursul anului prin optiunea Actualizare 205 din datele Vertisal, din Raportari>>Declaratia 205. Pentru verificare exista o lista cu sumele privind impozitul retinut pe categoriile de venituri/luna, iar la fiecare persoana impozitul din statele de salarii defalcat pe luni.
      Pentru completarea D205 cu celelalte categorii de venituri care nu sunt gestionate in programul de salarii VertiSal exista optiunea Import din fisier XML extern. Optiunea permite adaugarea datelor din mai multe fisiere XML, fiind utila pentru datele provenite din mai multe aplicati sau completate in diferite pdf-uri D205 puse la dispozitie de catre ANAF.
      Datele continute in D205 din programul de salarii VertiSal pot fi exportate, sub forma de fisier TXT, optiunea Export TXT, si incarcate in D205 (PDF inteligent) distribuita de catre ANAF, utilizand butonul Import fisier D205.txt.
      In D205 din programul de salarii VertiSal, datele pot fi adaugate si manual, la sectiunea Beneficiari venituri. Dupa ce a fost completata cu toate datele, Declaratia 205 poate fi raportata prin accesarea butonului Atasare XML la PDF.
      Declaratia rectificativa pentru D205 va cuprinde numai pozitiile modificate, respectiv adaugate sau sterse (vor figura cu valoare 0 la sume) si se obtine prin selectarea la Tip rectificare, din sectiunea Beneficiari venituri si a tipului de declaratie Rectificativa.
   Contracte de munca/decizii de lichidare ofera posibilitatea listarii modelului contractului individual de munca in formatul general pentru varianta Standard, a programului de salarii VertiSal, si personalizarea modelului contractului individual de munca pentru fiecare salariat in parte, in versiunea Profesional. Personalizarea contractului de munca se face pentru un salariat, urmand ca acesta, sa fie selectat ca model, pentru celelalte contacte identice. Deciziile de lichidare sunt accesibile si pot fi personalizate la Operare>>Date despre salariati>>Aditionale, pentru salariatii carora le-a incetat contractul de munca.
   Adeverintele pe care le aveti la dispozitie in programul de salarii sunt: adeverinta pentru uz general; adeverinta sanatate - cuprinde inclusiv zilele de concediu medical efectuate; adeverinta de venit; adeverinta somaj - necesara la depunerea actelor pentru somaj; adeverinta crestere copil - necesara pentru stabilirea indemnizatiei; adeverinta vechime care contine toate modificarile aduse elementelor din contractul individual de munca. Adeverintele se pot obtine si pentru salariati lichidati prin bifarea optiunii Caut si salariati lichidati in lunile anterioare. Adeverintele se pot lista din Listare>>Adeverinte.
   Acte aditionale pot fi adaugate fie la Operare>>Acte aditionale unde sunt toate actele aditionale pentru toti salariati, fie la Operare>>Date despre salariati>>Aditionale unde sunt aditionalele salariatului selectat. La aditionale se opereaza toate modificarile aduse contractului individual de munca a salariatului, inclusiv perioadele de suspendare, respectiv detasare. Daca optati pentru raportarea registrului de evidenta a salariatilor, din programul de salarii VertiSal, este obligatoriu ca modificarea datelor, din rubricile evidentiate distinct, la Date despre salariati, respectiv Detalii, sa fie efectuata la Aditionale, prin selectarea la Natura modificarii a motivului modificarii intervenite. Actele aditionale pot fi listate din program pentru modificarile aduse contractului individual de munca.
   Compartimente/Compartimente superioare sunt definite la Nomenclatoare >>Parametri. Este obligatoriu crearea unui compartiment inainte sau la introducerea datelor despre salariati. Incadrarea salariatilor intr-un compartimente se face prin selectarea la Operare>>Date despre salariati>> Compartiment.
      Compartimentul superior se creeaza daca se doreste evidentierea pe liste/situatii a datelor cumulate pe mai multe compartimente. Compartimentul superior poate fi selectat dintre compartimentele existente sau se poate crea un compartimente nou, pe care nu vor figura salariati, caz in care trebuie trecut la compartiment superior el insusi.
      Pentru raportarea impozitului pe salarii aferent sediului principal, respectiv aferent fiecarui punct de lucru/sedii secundare inregistrate fiscal, se pot completa datele necesare de identificare, pentru raportarea in declaratia 112, fie la compartiment sau compartiment superior in functie de configurarea aleasa.
   Trecerea la o luna noua/Revenire intr-o luna anterioara este accesibila in programul de salarii VertiSal la Sistem>>Inchidere luna, daca s-au finalizat operatiile de calcul a salariilor pentru luna curenta, iar revenirea intr-o luna anterioara se face prin selectarea lunii aferente la Selectare firma–perioada, din fereastra de intampinare.
      In luniile anterioare sunt disponibile toate operatiile ca si pentru luna curenta. Daca ati efectuat modificari intr-o luna anterioara, in calculul salariilor, si doriti ca ele sa se reflecte si in fise fiscale, istoric salar, baza calcul boala aveti la dispozitie Propagare modificari, din meniul Sistem. Daca sunteti intr-o luna anterioara, pentru a reveni la luna curenta, trebuie sa selectati luna dorita din ecranul de intampinare.

Copyright © 2006-2017 S.C. Verticas S.R.L. Toate drepturile rezervate.             Termeni si conditii